2012. szeptember 25., kedd

Szivacs és repedezett

Mostanában sokat inspirálódtam külföldi bloggerektől, a mai munkám is egy ilyen alapján készült.

Sajnos nem találtam itthon fekete repedezős lakkot, pedig esküdni mertem volna rá, hogy van itthon...

Először átmenetet képeztem 3 színnel, alapozó szivaccsal.



Majd erre jött a repesztő lakk




Használt lakkok:
- Miss Sporty körömerősítő
- Essence 54 Trust in fashion
- Essence 08 ultimate pink
- Miss Sporty 456
- Essence 02 crack me! white
- NYC gyorsan száradó fedőlakk


Az inspirációm ez a két munka volt:



Ezt már régebben is megállapítottam, de most is kijelentem, hogy ez az Essence repesztős lakk borzalmas...

Illetve sok magyar blogon láttam, hogy a szivacsos technikát mosogatószivaccsal csinálják. Véleményem szerint az alkalmatlan erre. Túl 'rücskös' lesz a felülete, lukacsos a lakkozás... Szóval szerintem alapozószivaccsal próbálkozzatok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése