2012. szeptember 1., szombat

Flormar P29 lakk teszt

Hiába tegnap volt a naptáram szerint a nyár utolsó napja, valahogy a szervezetem még nem kezdett átállni, és ez ugyanúgy vonatkozik a lakk iránti ízlésemre is... Úgyhogy egyelőre nem 'kívánom' a sötét lakkokat, de! ez már az üvegben olyan gyönyörűen csillogott, és már írtam a színjátszó lakkok iránti függőségemről... néha teljesen sötétzöld, azonban ha úgy esik rá a fény gyönyörű türkiz csillogással párosul.

De itt sajnos véget is érnek a jó tulajdonságai.
Azt hittem, kitépem a hajamat mire mind a két kezemet kifestettem.
A lakk valahogy túl sűrű volt, nem tudtam egyszerre annyi lakkot az ecsetre vinni, hogy az elég legyen 1 körmöm kifestéséhez.

Bár mellette szóljon, hogy legalább gyorsan szárad és 2 rétegben gyönyörűen fed.
Illetve gyanakszom arra is, hogy a nehézkes felkenésért az alaplakkom volt felelős, sajnos hirtelen besűrűsödött, ezért mehetek majd venni újat... úgyhogy fog kapni még esélyt, ezt a káprázatos színt nem fogom a polcom mélyére süllyeszteni :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése