2012. szeptember 24., hétfő

NYC 206 East village

Amennyire imádom a fűzöld lakkomat ettől a márkától, akkora csalódás volt ez a körömlakk. 2 rétegben is rosszul fed, száradásról sajnos nem nagyon tudok nyilatkozni (munka előtt gyorsan lakkoztam, gondoltam egy réteg és rohanhatok...) mert sajnos felkenés után brutálisan belenyúltam több helyen is. Aúcs. Állagra nagyon folyós, az ecsete szokásos, vékony és hosszú, könnyű vele dolgozni. Más bloggereknél olvastam, hogy ők is ugyanannyira küzdöttek a lakk gyér fedésével, mint én. Többen más lakkra felkenve használták, úgyhogy legközelebb egy alapszínen próbálkozom vele.

Kár érte, pedig gyönyörű színe van.





Használt lakkok:
- Miss Sporty körömerősítő
- NYC 206 East village
- NYC gyorsan száradó fedőlakk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése