2012. szeptember 3., hétfő

Miss Sporty 456 pöttyökkel

Életemben először díszítettem pöttyökkel a körmömet, nem vagyok teljesen elégedett, de elsőre annyira nem is rossz. Sajnos a fedőlakk egy picit szétkente az egyiket.

Alapszínnek az újonnan szerzett Miss Sporty 456-os kék lakkját használtam, erre applikáltam pöttyöket az Essence 54 Trust in fashion lakkjával.

Régebben volt Miss Sporty lakkom, de annyira rég, hogy el is felejtettem mennyire könnyű vele dolgozni. Az ecsete széles és lapos, ezért nagyon könnyű vele pontosan dolgozni, állaga icipicit folyós, de nem vészes. 1 réteg elég volt a tökéletes fedésért, felkenve ugyanazt a színt kapjuk, mint az üvegben, úgyhogy 5-ből 4,5 csillagot kap tőlem.







Nektek van Miss Sporty lakkotok? Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése