2012. szeptember 12., szerda

Alaplakk

Az alaplakk fontosságát saját bőrömön (azaz körmömön) tapasztaltam meg, amikor az egyik narancssárga lakkom olyan sárgára színezte az összeset, hogy kb. 2 hét volt, mire végleg lenőtt... hiába citromoztam és kentem mindenfélével, semmi sem javított rajta.

Elsőként az Essence Studio nails 24/7 alaplakkját próbáltam ki, furcsa, mert olyan, mintha a körmöm beszívná egy picit... furcsa. Nálam nem remekelt túl jól, bár tény, hogy szépen elterül rajta a lakk, talán picit tényleg meghosszabbítja az élettartamát is, de! és itt jön a lényeg. Amiért vásároltam ezt a lakkot, hogy ne legyenek olyanok a körmeim mint egy elszaporodott gombatelep hogy ne színezze meg egyik lakk se a körmeimet... nos sajnos itt nagyon csúnyán, rondán, sőt otrombán elbukott, ugyanis ugyanúgy elszíneződött. A pirosas, narancsos lakkoktól ugyanúgy gombatelep kinézetűek sárgák, míg a zöld-kék lakkoktól szép Hulk színűek lettek. És bármennyire is vonzódom a sárga és zöld lakkokhoz, inkább a lemosható formát preferálom.

Majd amikor kb. a felénél tartottam annyira besűrűsödött, hogy teljesen használhatatlanná vált.

Mivel a BTGN fedőlakkjával nagyon meg vagyok elégedve, ezért gondoltam, kipróbálom az alaplakkot (03 soft rose) - le is volt árazva épp 299 Ft-ra, úgyhogy ennyiért egy próbát megért.

Egyelőre jól teljesít, hamar szárad, nem szineződik el a körmöm még a pisztácia zöld lakktól se, az ecsete vékony és hosszú, állagra pont jó, könnyű felvinni, szép, enyhén rózsaszín (de inkább átlátszó) réteget képez a körmön.





Meglátjuk a végére mi lesz majd a véleményem, de egyelőre újravásárolnám.

Ti milyen alaplakkot használtok? Próbáltátok már a BTGN kollekció valamelyik alaplakkját? Vélemény?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése