2012. augusztus 29., szerda

Riveel lakk

Nem szeretek lakkot piaci vagy száz forintos boltokban vásárolni, mert sokszor a spórolás a minőség romlásával egyenlő (gondoltam én). Azonban azóta meggyőztek a Moyra és Lora lakkok, hogy ez bullshit (excusez-moi) , és semmi köze a pénznek a minőséghez.

Így jutott a munkahelyem melletti kínai boltból a polcomra egy Riveel névre hallgató újabb üveg lakkocska.
Rájöttem, hogy egyfajta függőségem van a színjátszó lakkok iránt... amint meglátok egyet a szívem hevesebben ver, és hiába tudom, hogy ezen a héten már vettem 108 ezer lakkot, és barátom meg fog ölni ha hazaállítok egy újabbal, nem tudok ellenállni a kísértésnek.

Na így kerültünk jó barátságba a fentebb említett lakkal is. Én csupán ártatlanul a napi pisztácia adagomért indultam, amikor ez a kis piszok elkezdett hívogatni maga felé, én meg megsajnáltam és elhoztam :D

Számot vagy nevet nem találtam a lakkon, igazából a márkával se találkoztam eddig, ti ismeritek?

Egyébként felkenve is gyönyörű lakk, szín miatt 5-ből 5 csillagot adnék neki, 2 rétegben szépen fed, bár sajnos nem a legpigmentáltabb lakk, ezért hosszabb körömnél zavaró lehet, hogy átlátszik a körömvég.


Felhasznált lakkok:
- Essence Studio Nails 24/7 alaplakk
- Riveel lakk
- Essence BTGN fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése