2012. augusztus 30., csütörtök

Kék színátmenetes köröm

Kedden sikerült páromat elrángatni a Rossmann-ba, hogy magamévá tudjam tenni a legszükségesebb kelléket ehhez a festési technikához, az alapozó szivacsot.

Tudni kell rólam, hogy soha nem alapoztam le még az arcom, és hál'isten nincs is rá szükségem, bőven elég az, amit egy-egy modellmunkám alatt rám kennek. Brrr.

Kezdésnek kiválasztottam a készletemből 3 kéket, amikkel tudtam átmenetet képezni, a szivacsot vízbe áztattam (hogy ne szívja be a lakkot), papírt készítettem magam elé (felesleg lenyomkodásához), és készen álltam az akcióra.


Első próbálkozásra nem is olyan rossz... bár néhol 'huzatos' lett a lakkozás sajnos, ezért legközelebb okosabb leszek, és használni fogok alapszínt.

Egyébként szerintem gyönyörű ez a technika, imádom, imádom, imádom!



Felhasznált lakkok (világostól a sötétebbig):
- Essence 74 Sure azure
- Essence 55 Let's get lost
- Essence BTGN fedőlakk

Nektek tetszik ez a technika? Próbáltátok már?

Ui.: Egy kis kitekintés - gondoltam megmutatom milyen elmebeteg extravagáns boltban dolgozom.. egyébként ez egy gyerekpóló :D


2 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett alapozószivaccsal! Én eddig mosogatószivaccsal próbálkoztam, gondolhatod milyen lett. :) Holnap szaladok beszerezni egy ilyet :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, mosogatószivaccsal az a baj, hogy túl nagy réseket hagy :) Másnál láttam azzal, nekem sose tetszett, azért nem is próbáltam, csak amikor már volt alapozószivacs ;)

    VálaszTörlés